شرایط استفاده از خدمات تیم سایت فروشگاهی و قرارداد

در این قرارداد کلمه "سایت فروشگاهی" به معنی تیم siteforoshgahi.ir میباشد
در این قرارداد کلمه "کاربر خریدار" به معنی فرد سفارش دهنده سایت میباشد
  1. هر گونه خرید و پرداخت مبلغ بصورت آنلاین در siteforoshgahi.ir به منزله تایید و قبول تمامی شرایط و قوانین سایت فروشگاهی میباشد و در صورتی که کاربر هر کدام از قوانین و شرایط استفاده از خدمات را قبول ندارد نباید از خدمات سایت فروشگاهی استفاده کند.
  2. پس از سفارش هر کدام از پلن ها طراحی سایت فروشگاهی فرد خریدار باید تمامی اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی سایت را به سایت فروشگاهی تحویل دهد مواردی مانند تصاویر مورد نیاز ،لوگو ،ویدیو ،متن های بخش های مختلف دمو سفارش داده شده و تمامی فایل های رسانه ایی مورد نیاز ،در صورتی که فرد خریدار پس از مدت زمان 3 روز موارد مورد نیاز را ارسال نکند دمو خریداری شده او را به همن صورت پیشفرض تحویل میدهیم و در صورتی که پس از گذشت 3 روز فایل های رسانه ایی و … را ارسال کند قرار دادن فایل و … هزینه جدا دارد که برای کاربر محاسبه میشود توجه کنید مدت زمان 3 روز از لحظه ثبت سفارش کاربر شروع میشود.
  3. کاربر دقیقا همان دمویی را که سفارش میدهد تحویل میگیرید و هیچ بخشی از دمو برای کاربر سفارشی سازی یا تغییر داده نخواهد شد و در صورت درخواست تغییر هزینه جداگانه دارد که به کاربر اعلام میشود توجه کنید منظور از عدم تغییر ،تغییر در نوع طراحی میباشد و بنر های صفحه اصلی هر دمو مطابق با کسب و کار فرد خریدار یکبار توسط گرافیک کار سفارش سازی میشود.
  4. امکانات هر پلن طبق توضیحات صفحه “معرفی پلن ها” میباشد  و کاربر نیز دقیقا همین امکانات را با توضیحات مورد نظر دریافت خواهد کرد.
  5. مدت زمان پشتیبانی در تمامی پلن ها 12 ماه میباشد و پشتیبانی شامل رفع نقض عملکرد و بروزرسانی افزونه در صورت درخواست کاربر میباشد و مورادی مثل تغیر در بخش های مختلف یا تغییر رنگ و ایجاد محصول جزو موارد پشتیبانی نمیباشد.
  6. کاربر خریدار متعهد میشود هاست و دامنه را به نام خود و طبق دستورالعمل که پشتیبانی سایت فروشگاهی به او میدهد هاست و دامنه را از شرکت هاستینگ مورد تایید تهیه کند
  7. کاربر خریدار متعهد میشود نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به هاست را به پشتیبانی سایت فروشگاهی ارسال کند و در صورت عدم ارسال به موقه در برای هر روز 100 هزار تومان جریمه خواهد شد مدت زمان برای ارسال دسترسی هاست یک روز پس از ثبت سفارش و خرید در سایت فروشگاهی میباشد یعنی کاربر باید پس از یک روز دسترسی هاست را ارسال کند.
  8. هاست های هدیه در تمامی پلن به مدت 1 ماهه میباشد که بصورت هدیه به کاربر خریدار ارائه میشود توجه کنید با توجه به اینکه هاست یک ماهه و دامنه یکساله بصورت هدیه در سایت فروشگاهی ارائه میشود کاربر خریدار باید در شرکت هاستینگ مورد تایید سایت فروشگاهی هاست و دامنه را با کارت بانکی خود تهیه کند و بعد از تهیه مبلغ هاست یک ماهه و دامنه پس از بررسی پشتیبانی سایت فروشگاهی به شماره کارت خریدار بازگشت میخورد.
  9. کاربر خریدار پس از تحویل دسترسی پیشخوان وردپرس که نام کاربری و رمز عبور را پشتیبانی سایت فروشگاهی به کاربر خریدار ارائه میدهد به منزله تحویل کلی سایت میباشد و کاربر خریدار موظف به تغییر رمز عبور پیشخوان وردپرس و تغییر رمز عبور هاست میباشد و در صورت عدم تغییر رمز های عبور سایت فروشگاهی هیچونه مسئولیتی در قبال هیچ موردی ندارد.
  10. کاربر خریدار متعهد میشود تمامی رمز عبور های مربوط به سایت خود را حفاظت کند و در صورت ایجاد مشکل امنیتی ،سایت فروشگاهی هیچ مسئولیتی ندارد.
  11. پرداخت تمامی وجه های مورد نیاز و قانونی اعم از هزینه هاست ،دامنه ،اینماد ،شارژ پنل پیامک ،خرید پنل پیامک و… بر عهده کاربر خریدار است و سایت فروشگاهی هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت آنها ندارد.
  12. سایت فروشگاهی در فوتر سایت کاربر خریدار حق ثبت امضا با متن “طراحی سایت توسط سایت فروشگاهی | siteforoshgahi.ir “را دارد و در صورتی کاربر خریدار پس از تحویل سایت تغییری در بخش امضا سایت فروشگاهی کند پشتیبانی 12 ماهه او لغو خواهد شد و مبلغ 1 میلیون تومان نیز بایدبه سایت فروشگاهی بپردازد توجه کنید در صورتی که کاربری بخواهد امضا سایت فروشگاهی در فوتر سایت او نباشد میتواند با پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان به سایت فروشگاهی درخواست حذف امضا را بدهد.
  13. آموزش مدیریت سایت شامل موارد اموزش ورود به پیشخوان وردپرس ،افزودن محصولات و یرایش آنها ،ایجا محصول شگفت انگیز یا فروش ویژه ،نحوه تغییر رمز عبور مدیریت ،نحوه مشاهده سفارشات و تایید تکمیل سفارشات میباشد توجه کنید مورادی مثل تغییر در رنگ یا طراح صفحه اصلی و افزودن ویژگی های جدید و یا تغییر ویژگی ها سایت در آموزش مدیریت ارائه نمیشود.
  14. انتخاب دمو توسط کاربر خریدار به منزله تایید طرح دمو میباشد و کاربر خریدار حق درخواست تغییر در هیچ بخشی از دمو را ندارد و در صورت درخواست هزینه جداگانه دارد که توسط پشتیبانی سایت فروشگاهی به کاربر خریدار اعلام میشود
  15. پس از پرداخت در سایت فروشگاهی و ثبت سفارش به هیچ عنوان سفارش لغو نخواهد شد و پس پرداخت و ثبت سفارش به منزله تایید خرید توسط کاربر خریدار میباشد.
با خرید و ثبت سفارش و پرداخت مبلغ ،کاربر خریدار تمامی این موارد را پذیرفته و تایید مینماید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟